torsdag den 12. juni 2008

.Havkajak og hygge i Horsens fjord




Så kom vi endelig på den første tur i år.(Jeg havde sejlet nogle ture alene tidligere på året, i godt vej).
Svorger Bent, søster ELse marie, min kone Lene og mig selv Bent. Jeg vil forsøge at skrive lidt om mine skønne ture i havkajak.
Den første tur, gik fra husodde i Horsens fjord ud mod Vorsøe, turen gik langs kysten til vi syntes vi var sultne og tørstige, der blev taget solbad i det grønne græs, træerne var næsten sprunget ud alle, kun Egetræerne manglede tror jeg, der gik næsten 2 tim. inden vi sejlede til bage til Husodde kamping og vores biler . ca. 4,6 km. Ps. Jeg havde nær glæmt, at Lene lige skulde vise Else hvordan man laver side forflytning,"mens de ventede på at jeg kom, lidt forsinket, så jeg så det desvære ikke ", men Lene forflytede sig i vandet, i stedet for til siden, ha ha , vandet var ikke kolt sagde hun.

Ingen kommentarer: