fredag den 13. juni 2008

Alrø-Hjernø - Borre d.4/5-08,


To dage efter den første tur. Tog jeg til dampskibsbroen på Alrø, jeg satte ud i blikstille vand og sol.
Jeg krydsede over til Hjernø,hvor den første pause blev holt,der gled lige en banan og lidt klart vand"fra Søvind vandværk"ned,der efter gik turen over renden forbi havøred-opdrætet over mod borreodde,efter renden kom der meget lavt vand, det var over hesteodde mod glud håb, der var flere steder muslingebanker så bunden fik et par risser. Der efter gled jeg stille ind i glud håb, der var så smukt den dag, så jeg blev helt stille inden i, det må være spesielt at vågne og se ud over en sådan natur, fra glud håb gled jeg stille videre langs borre odde, til turen slutede med et kort kryds tilbage til dampskibsbroen på Alrø.
Jeg så 2.rådyr i bunden af glud håb og en del fugle
Turen blev på 8,9 km.

Ingen kommentarer: