lørdag den 14. juni 2008

Husodde - Vorsøe 23/5

kl 9 sejlede jeg ud fra Husodde mod Vorsøe, vinden var let modvind så der var lidt bølger jeg sejlede langs kysten, skoven er sprunget ud nu, smukt lysegrønt.
Da jeg kom til Vorsøekalv så jeg nogle lange stenrevler som fortsatte langs Vorsøe, det gav mig en sjance til at få en banan og en tår Søvind-vand, man må ellers ikke lande på Vorsøe, da det er fugleresavat,men at strande på en revle er da ikke at gå i land vel, jeg så skarverne i deres træer, der var så langt der ind at de var ligeglade med mig, efter en kort pause, gik ture hjem ad.
Der var kommet lidt mere vind, så der blev et par små suef på hjemturen.
Jeg troede jeg havde fundet et nyt start sted, men der er blåler med et tynt lag grus oven på, så man skal være meget forsigtig, der skal ikke ståes stille så synker man i, så entring af kajaken må ikke smutte for så sitter man fast, ibedste fal bliver man møgbeskit, så den plads dutter ikke desværre.

Sol, lammeskyer, let vind, det blev til 12,0 km.

Ingen kommentarer: