fredag den 13. juni 2008

Forårstræf 8/5 havkejakroerne.




Så var der træf i Falsled.Jeg ankom til campingpladsen ved 4,tiden, der var indskrivning og Lone stod der og sagde velkommen og anviste telt plads, den tog jeg åbenbart fejl af, for da jeg med megen møje og besvær havde rejst teltet"ved siden af end 4,-5, andre,fik vi besked om at flytte teltet,det gjorde vi så til et forkert sted,men så strejkede vi og sagde stop, det var så ok, hvis vi ville flytte når dem der havde reserveret plads kom, de kom slet ikke.Jeg prøvede at sove på en selvoppustelig madras, det var meget bedre end jeg havde frygtet, jeg lå faktisk godt.
Jeg kom i snak med to der også var nye på træf, en fra Thy og en fra København(sjælland), Jyden kom jeg ikke ud at sejle med før fælles turen, københavneren sejlede jeg ca. 5,5 km. med om formiddagen lørdag, om eftermiddagen sejlede vi ca. 12,5,km. på fællesturen.
På den tur lærte jeg at bruge min sænkekøl, så nu kan der sejles lige ud, også i bølger og vind lige fra siden og skråt bagfra. Det var midt første træf, men ikke det sidste, jeg håber bare min ryg opføre sig lidt bedre neste gang, jeg var ikke ude at sejle om søndagen, der blev pakket og kørt tidligt hjem.
Høj sol,stille Ca 18 km.

Ingen kommentarer: