tirsdag den 28. oktober 2008

Hyggelig tur fra Husodde d. 28/10-08.

Niels og Erik startede ud en times tid før mig.
De skulle lege lidt og prøve et par halve Grøndlændere.
Jeg stødte til en times tid senere, der var ingen vind og flot sol, men det ødelagde jeg, for der kom hurtigt en byge med en del blæst, der kom også lidt bølger, Erik fik lidt problemer, for hans svær sad fast i hans nye Nordkap, han kunne ikke få det ned.
Da vinden kom skråt bag fra, ville kajakken heletiden op mod vinden, men så sejlede han direkte til havs, det var lidt kritisk et øjeblik, men Erik fik lært at sejle uden svær, han synes ikke rigtig om det.


Vi sejlede ud til Brakør skoven, på vejen så vi hvor Regnbuen endte.
Ude for enden af skoven holdt vi pause, med det sædvanlige,( undtagen kary-suppen Niels.)
Efter en hyggelig stund, sejlede vi hjem igen, Erik havde ingen problemer med at styre, for nu sejlede vi op mod vinden.
Vi sluttede ved bilerne, som vanligt med en snak over en enkelt øl.

Det var en super tur, som jeg virkelig trængte til.
Som sædvanlig godt vejr og godt selskab.
Vi så både ægte og uægte ænder, men vi fandt ikke krukken med guld, for enden af regnbuen.

Jeg sejlede 6 km.

6 kommentarer:

Nichof sagde ...

Hej Bent.

Tak for en fin tur med dig.
Jeg syntes lige du skulle se hvad en Aquanaut også kan: http://www.flickr.com/photos/54949449@N00/148135744/

Mvh.
Niels

Bent. sagde ...

Selv tak NIels.
Det med Aquanauten kan jeg ikke se,
desverre.?
MVH.Bent

Nichof sagde ...

Hvis du kopierer linket og sætter det ind i en browser kan du.

Bent. sagde ...

Yes, men så kan man få en Aquanaut med rund forlue.
Det der har jeg da også prøve, du så det da selv.
MVH:Bent.

Aksel Steen Christensen sagde ...

Hej Bent. Tak for din kommentar på min Blog ang ophæng af kajak(kan er evt skaffes et billede af det før omtalte ophæng).Min carport er ikke høj,vi har bare ingen bil.*GG* de skal kun indeholde cykel/scooter + diverse.
Ps. Flot Blog med mange gode billeder + omtale

Mvh Axel

Bent. sagde ...

Hej Axel,Tak skal du have. Desvære har jeg ingen billeder.
Hvis du kan få fat i en gammel udtjent strammegjord til lastbiler, så er den rigtig ok.
MVH. Bent.