onsdag den 23. juli 2008

En lille tur allene, ud fra Husodde. d.22/7,

Starten gik fra den lille vig ,ved de små havhuse, jeg sejlede ind mod Horsens havn, der var ca, 8 sek.m. vind fra vest, så der var lidt modvind og bølger.
Lige før lystbåde-havnen, ville jeg holde pause, men der var utrolig mange der luftede hund, og da jeg ville have min mad for mig selv, sejlede jeg lidt tilbage, og gik i land lige efter de store villaer, med have helt ned til vandet, hvor der var en smal strand.
Efter en kort pause, sejlede jeg hjem igen, nu med vinden i ryggen, og bølgerne ligeså, de var så store så der kunne surfes, der kom god fart på ind i mellem, det er nu ret sjovt, sådan at lege i bølgerne, jeg kunne godt tænke mig at surfe i rigtig store bølger en gang.
Skøn tur, skyet, ellers fint vejr.
Det blev til 8,9 km.

Ingen kommentarer: