onsdag den 1. juli 2009

Tirsdags tur- ren hygge. d. 30/6

En skøn tur.
Skriver mere når det er blevet koldt.


Men så længe kan jeg jo ikke vente. Stefan og Lene skulle med på Fælles tur ,
Men Lene har stadig problemer med skulderen, så hun blev hjemme.
Stefan havde prøvet min Kajak hjemme, så vi kørte hen til Niels, Han og Jane stod klar, Stefan skulle lige prøve Niels's Pe. kajak det er en Aquanaut ligesom min, det endte med at Stefan valte Niels's kajak, så jeg beholdt min egen.

Vi kørte til Husodde , hvor vi blev enige om at sejle mod brakøer.
Jane ville ellers krydse over fjorden, men der er nu lidt langt, når man kun har været ude 1 ell. 2 gange i år.
Jeg foreslog så brakøer som første hvilested, så kunne vi jo sejle videre til Vorsø, hvis der var energi nok; Men efter en hyggelig pause, med kiks bananer og cola var der ikke stemning for at sejle videre.
Da vi skulle i kajakkerne støttede jeg hænderne bag på kajakken, hænderne var våde, så den ene gled, det gjorde jeg også, der blev lige hentet en våd røv.
Men der er som bekendt ikke noget der er så vådt, uden at det er godt for noget, på turen ud havde jeg siddet og kørt rundt på sædet, nu fandt jeg ud af hvorfor, jeg havde ikke været våd på udturen, nu sad jeg fortrindeligt.
På turen hjem fik den hele armen, for Jane var sejlet forlængst.
Vi nåede Jane lige før stedet med bilerne,
så blev der leget lidt inden landgang og hyggesnak ved bilerne, en enkelt øl gled der som vanligt også ned.

Det var en tur, med havblik i gode venners selvskab, kan man forlange mere, nej vel.
Turen blev på ca. 7 km.

Ingen kommentarer: