mandag den 14. september 2009

PÅ Skanderborg sø d. 11/9.

Jeg var på Skanderborg sø, sammen med Stefan og Niels.

Det var meningen at vi ville gå ud fra Hylke- strand, der var så mange grøn-alger, så der var for ulækkert.

Vi gik så ud fra det sædvanlige sted, der er blevet tidsbegrænset parkering, på 1,5 tim. Niels sagde at han ville betale halvdelen af bøden såå det.

Vi sejlede ind mod byen, ind bag borgen til den lille sø, der holdt vi pause i den lille skov, med det lille banantræ og den store træstup, der var god at sidde på.
Vi troede vi kunne sejle rundt om borgen/ kirken, det kunne vi ikke der er kun en vej og den går både ind og ud af den lille sø.







Jeg havde lånt Niels' Ana's Acuta, den ku' jeg ikke være i, for f..... hvor fik jeg undt i ryg og hofter.
Stefan havde Aquanauten, den ville hele tiden til
venstre, jeg kom i tanke om at det kunne være
fordi jeg sejler med venstre fodstøtte et hak kortere,
men det var da vi næsten var ved bilerne igen.
Vi sluttede med den obligatoriske øl og hygge snak ved bilen, inden hjemturen.

Turen var på 7,5 km. men jeg var lige så træt som efter turen rundt om Årø, Niels sagde han havde det på samme måde, mystisk.

En skøn tur godt vejr, rigeligt med alger.

Tak for turen begge to.

Ingen kommentarer: