onsdag den 19. august 2009

Rednings øvelser, tirsdag d.18/8.

Jeg mødtes med Niels ved husodde, vi havde aftalt at øve selvredning, da vi ikke havde prøvet det i vores nuværende kajakker.





Vi sejlede ind mod havnen i strid modvind, for en gangskyld holdt vinden, så så det var sjovt på tilbage turen.

Ved vores udsætnings sted var der læ, så der væltede vi, selvredningen gik som om vi aldrig havde lavet andet.

Men jeg måtte have en makker redning, min hat faldt af, den flød med halvdelen af skyggen oven vande, så den måtte Niel hjælpe med at redde, alt gik godt, bortset fra at Niels ikke fik lukket sin anorak i halsen, så hele Horsens fjord kom ind på hans mave, så var alt godt.


Vi sluttede aftenen med en øl og en hygge stund, sidende i bagenden af min bil som vanligt.

Endnu en dejlig aften som vi nydder ude i naturen, jeg forstår ikke der ikke er flere der vil ud sammen med os.

Sol blæst, 4-5 km.




Ingen kommentarer: